petek, 15. julij 2016

ABC Challenge L is for Lots of Layers

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi "L is for Lots of Layers" (veliko plasti). Kombiniranje papirčkov je vedno moja strast, zato mi veliko plasti na voščilnicah res ustreza :) Takole nekako sem skombinirala modre, zelene in rumene tone in dodala prikupno dečvo našega sponzorja :)
 
It's time for another ABC Challenge. And our theme is called "L is for Lots of Layers". I love this kind of stile, it gives me a chance to combine lots of lovely patterned papers and I did a blue, green and yellow combination with a lovely digi stamp from our sponsor in the centre :)
 


 
Sponsor: Lemon Shortbread 
 

Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!
 
*Mojca*
 

8 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita,
všeč so mi njena mavrična krila
lp Tamara

Helena pravi ...

Uh, na tej pa je veliko papirjev. Fajn si jih skombinirala in so lepa podlaga simpatični deklici.

*Urška* pravi ...

Zelo simpatično narejeno.Izbrala si lep motiv in barve.

Adrijana Knez pravi ...

Mojca res obvladaš več-plastne voščilnice.
Tudi tokrat je nastala zelo lušna voščilnica. Deklica pa je zelo kjuti :)))
Lepi bodi, Jana

Damjana pravi ...

Zelo všeč mi je tvoja rumena večplastna voščilnica. Premišljeno izbran motiv in brezhibno pobarvan.

Metuljčica pravi ...

Čudovito si zadostila izzivu in tale dečva je enkratno pobarvna. Mojstrica plastenja si.

Annette pravi ...

Wow, I love her wings!

Anonimni pravi ...

Pretty card, love it so colourful too! hugs me xx