četrtek, 31. december 2015

As You Like It challenge Anything Goes

Že je čas za nov izziv na blogu As You Like It Challenge in glasi "Karkoli" :) Seveda na novega leta dan je potrebno pustiti proste roke. In tako sem si jih tudi jaz in naredila malce drugačno voščilnico z vzorčkom. Upam, da vam je všeč. 

Ob tej priložnosti vam želi veselo, zdravo in srečno novo leto 2016!
 And it's time for another As You Like It Challenge. The theme is called "Anything Goes". Of course, it's such a suitable theme for the Newe Years eve don't you think ;) So I did something different this time, did some doodling, hope you like it.

Wishing you all a happy New Year 2016!





Upam, da se nam pridružite na izivu As You Like It Challenge. In seveda pokukajte na blog in si oglejte tudi ostale izdelke designer tima.

I hope you'll join us at As You Like It Challenge and do give some credit to our designer team by checking out their lovely projects. 
Hugs!
 
 *Mojca*

7 komentarjev:

As.I.Do.Rodos. pravi ...

wonderful colours and brilliant card Ginny x My Blog As I do Rodos

oldpunca pravi ...

Tvoja voščilnica mi je zelo všeč. Tako lepo je pisana, da jo je veselje pogledati. :-)
Želim ti vse lepo v novem letu, predvsem pa veeeliko ustvarjalnega navdiha. :-))

Sarah pravi ...

Fabulous doodling Mojca, such vibrant colours. Wishing you many good things in 2016 xx

Elaine Stark pravi ...

Love your doodling, makes a lovely card. Elaine

Anonimni pravi ...

WOW fabulous what a great Idea might have to Case this one! Happy New Year Mojca have a great 2016 hugs me xx

Annette pravi ...

Oooh very colourful. I love it. It's a very happy card.

Brenda pravi ...

Oh!!! Love your brightly colored doodles, it makes me smile!