četrtek, 18. junij 2015

As You Like It Challenge Favourite Book as Inspiration

Že je čas za nov izziv na blogu As You Like It Challenge in glasi "najljubša knjiga kot inspiracija" in ne pozabite nam razložiti ZAKAJ. Ker je teh knjig preveč in se nikakor nisem mogla odločit za eno, sem interpretirala temo drugače in izdelala knjigico v dobesednem pomenu. V roza in modri barvi, namenjeni kot darilo ob Svetem Krstu.  
And it's time for another As You Like It Challenge. The theme is called "Favourite Book as Inspiration. As it happens there are too many and I just couldn't decide for one so I made a book card...a book in literal sense. I love books by nature (I am an librarian you know :P), so there is no extra explanation needed I hope :))) I made one in pink and one in blur colour and the sentiment says holy christening. 
 
 
 
 


 
 
Upam, da se nam pridružite na izivu As You Like It Challenge. In seveda pokukajte na blog in si oglejte tudi ostale izdelke designer tima.

I hope you'll join us at As You Like It Challenge and do give some credit to our designer team by checking out their lovely projects. 
Hugs!
 
*MojcA*
 

24 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Krasni sta, tako nežni in cart.

Sue pravi ...

These are stunning Mojca, your designs are so beautiful and I love the colours.
hugs Sue xx

Helena pravi ...

Vauu, kakšni nežni in prikupni voščilnici - knjižici. Obe sta mi zelo všeč.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Wow this is stunning Ginny x

Sarah pravi ...

I absolutely love these Mojca!! xx

Jenny L pravi ...

Hi Mojca,
wow these are gorgeous.
So wonderfully created, and designed.
Love them.
Lots of crafty love. Jenny L.

Marjeta pravi ...

Enkratno. Tako nežno in tako popolno.

Marjeta

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudoviti sta
lp Tamara

Anonimni pravi ...

Monica these are stunning sweetie I LOVE them they are both so beautifully made, Gorgeous just gorgeous! xx

oldpunca pravi ...

O, kako zelo nežni sta tvoji knjigici! Saj vem, da se ponavljam, ampak kaj , ko so tvoji izdelki vedno tako natančno izdelani, da kar vzdihujem od občudovanja. :-)) Čudovito misel si dodala.

Martina pravi ...

Predivne knjigice.
Lp, Martina

nnalorac pravi ...

WoW, Mojca, so loving your gorgeous books, lovely colours and designs, may have to try this out. Did u follow a template? Carol xx

Pop's Cards pravi ...

These are both so pretty sweetie love the embellies you added hugs Pops x

Renata pravi ...

Mojca, razturaš. Tako lepi, nežni knjigici.

vilinke pravi ...

Čudovito si to naredila, vse je narejeno v nulo.
LP Vilinke

Tina Z. pravi ...

obe kombinaciji sta tako krasni in cart.

Unknown pravi ...

Super sta in to obe :))
Lp, Larisa

Zvonka pravi ...

Prekrasni knjigico si izdelala, vse je popolno, posebno me je navdušila naslovna stran s čudovito rožo. Lp

Janja pravi ...

Preprosto čudoviti sta. Lp

Annette pravi ...

Wow, these are so pretty.
Hugs
Annette
xx

Zw@@n pravi ...

These books are gorgeous, Mojca. GReat lay out and details. Luv, Wilma

Martina pravi ...

Uau, čudoviti sta obe. Tako nežni in natančno narejeni.

Tamara pravi ...

Enostavno čudovito!!!
Lp, t.

Ne-Ja pravi ...

čista eleganca za prav poseben dogodek :). Elegantno si rešila zagato z najljubšo knjigo.