četrtek, 9. oktober 2014

As You Like It Challenge Fave Fibre (ribbon, lace, twine)

Že je čas za novi izziv As You Like It Challenge in glasi se Najljubši dodatek - trak, čipke ali vrvica in seveda ZAKAJ. Jaz obožujem trakove, sploh svilnate, ki se tako lepo svetijo. Na teli kuverti sem uporabila trak v barvi breskeve. Upam, da vam je všeč.
 
 
  And it's time for another As You Like It Challenge. The theme is called Fave Fibre (ribbon, lace, twine) and WHY. Definitely ribbon especially the silk one. I love how beautifully it shines. I used a gorgeous peach one on this envelope. I hope you like it.





 The sponsor of this challenge is  Joanna Sheen  Who is offering a £10 voucher to her fabulous store



Upam, da se nam pridružite na izivu As You Like It Challenge. In seveda pokukajte na blog in si oglejte tudi ostale izdelke designer tima.

I hope you'll join us at As You Like It Challenge and do give some credit to our designer team by checking out their lovely projects.
Hugs!
 
*Mojca*



16 komentarjev:

Sue pravi ...

This is gorgeous Mojca. I love the design and the pretty papers. Such a beautiful flower too.
hugs Sue xx

Anonimni pravi ...

Gorgeous so elegant, hugs me x

Sarah pravi ...

This is another example of your fab papercraft skills Mojca, what a lovely project...so elegant xx

Hali pravi ...

Kako nežno in čudovito! Trak da res posebno milino!

Vladuška pravi ...

Cistih linj, lepo barvno usklajeno. Zelo lep izdelek.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Fabulous project Ginny x

Janja pravi ...

Čudovito. Zelo lepe barve, vzorec in tako precizno narejeno. Lp

moi pravi ...

Krasna kuverta, tako nežna.

nnalorac pravi ...

Gorgeous creation Mojca, love the papers and lovely bow. Carolxx

oldpunca pravi ...

Čudovit izdelek! Sem že napisala, da obožujem tvoje čiste linije, lepe barve in natančno izdelavo? :-))

Zvonka pravi ...

Prekrasna kuverta, res. Zelo so mi všeč tvoje tako izdelane kuverte, imajo poseben čar in seveda čudovito izdelavo.

Martina pravi ...

Predivna je.
Lp, Martina

Čarovnije z male kmetije pravi ...

O, kako je lepa!

Adrijana Knez pravi ...

Mojca čudovita kuvertica, ki je zelo elegantna ravno zaradi izbora papirja. Papir je prelep!
Lp, Jana

Annette pravi ...

Beautiful and elegant. I love your envelope Mojca. And the splash of peach ribbon is perfect.
Hugs
Annette
xx

Hiška iz papirja pravi ...

Prekrasna elegantna kuverta, krasen papir si uporabila v kombinaciji s čipko!