ponedeljek, 1. september 2014

ABC Challenge S is for Shabby Chic

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC. In tema tokratnega izziva se glasi  S is for Shabby Chic (šivanje, senčenje z distressi, potrgan papir itd). Tokrat sem izdelala kuvertico v katero lahko spravite nekaj dinarčkov ali bone. Vse robove in rožice sem močno osenčila, tako da izgledajo bolj starinsko, nekatere tudi malce potrgala. Okrasila sem jo še s perlicami in prikupno punčko.

It's time for another ABC Challenge. And our theme is called
S is for Shabby Chic (we want to see distressing, scrunching, stitching, weathered papers, laces, etc). I went for a vintage look - soft colours, distressing and decorating with pearls, lace paper and cute little girl on the inside. You can use the envelope for gift certificates or money.
 


 
 
 
 Our sponsor is:
Live and Love Crafts
 
 
Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!


*Mojca*
 

19 komentarjev:

helena pravi ...

Mojca, čudovita je in izmed mnogih že videnih kuvertic, se mi zdi nekaj posebnega.

Nella pravi ...

Meni je tudi zelo všeč, se bo treba lotit kakšne :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Lepa, lepa lepa
lp Tamara

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Fabulous project love all the detailing Ginny x

Helena pravi ...

Zelo Shabby Chic voščilnica v obliki kuverte. Pa še notranjost si čudovito okrasila.

Tanja E. pravi ...

Uau, enkratna je! Zelo si se potrudila, krasno in okusno kombinirala, takoj bi jo imela. LP:)

nnalorac pravi ...

So loving your pocket card Mojca. Lovely vintage feel, gorgeous design and love the image and colours. Carolxx

Nannieflash pravi ...

Oh wow Mojca, I love your pocket card, the papers, and design is just stunning. hugs Shirleyxxxx

Hali pravi ...

Uuauu ćudovita je!

Annette pravi ...

It's a beautiful envelope. I love the pretty flower on the front too, and do I spy Silent night papers (the chevron ones at least?)

Ne-Ja pravi ...

Čudovita inspiracija za izizv - ravno prav v tovjem stilu. Všečkam na polno :)

Zvonka pravi ...

Prekrasna je, dovršena zunaj in znotraj.

oldpunca pravi ...

Tvoja kuvertica je čisto posebna in zelo lepa. :-)

oldpunca pravi ...

Tvoja kuvertica je čisto posebna in zelo lepa. :-)

Adrijana Knez pravi ...

Zelo šik ;))

Martina pravi ...

Vrlo lijepa.
Lp, Martina

Anita pravi ...

A gorgeous card and envelope!

Andreja pravi ...

Zelo je šik :-))
Krasne barve, oblika se mi pa še najbolj dopade!

Bridie pravi ...

Fabulous design, I love the roses

Thank you so much for leaving a lovely comment on my blog

Hugs from

Bridie@BGPayne Crafts