četrtek, 31. julij 2014

As You Like It Challenge Favourite Papers & Why

Že je čas za novi izziv As You Like It Challenge in glasi se Najljubši papirji. Obožujem Prima papirje, raznolikost vzorcev in barv me vedno znova navdduši.
  And it's time for another As You Like It Challenge. The theme is called Favourite Papers & Why. I just love Prima papers the variety of patterns and colours always impresses me.



Ours sponsor is Shape EZ.
 

Upam, da se nam pridružite na izivu As You Like IT Challenge. In seveda pokukajte na blog in si oglejte tudi ostale izdelke designer tima.

I hope you'll join us at As You Like It Challenge and do give some credit to our designer team by checking out their lovely projects.
Hugs!
*Mojca* 

18 komentarjev:

Sarah pravi ...

Love it Mojca, such pretty paper and I love the flower "stopper" on the easel base xx

Ne-Ja pravi ...

Če nebi prebrala predhodnega komentarja bi mislila da imš kuverto poleg in ne da gre za easel voščilnico. Sedaj mi je še toliko bolj všeč - sploh ideja z okni :)

Sue pravi ...

This is stunning Mojca, your design is so beautiful. I love the papers and gorgeous butterfly too.
hugs Sue xx

Adrijana Knez pravi ...

Mojca, naravnost čudovita in kar zari v vsej svoji preprostosti, čeprav so naravni toni ;)) Res je odvisno kakšen papir uporabiš - in na koncu je wwwaaauuu efekt. Rozica in metuljček izdeleku dodasta samo še piko na i.
Uzivaj, Jana

Vladuška pravi ...

res os lepi, ampak jih moras znat tudi uporabljat in skombinirat. Tebi gre to vedno odlicno od rok.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Stunning card Ginny x

Janja pravi ...

Voščilnica je čudovita. Tvoja izbira papirjev in barv je vedno nadvse lepa. Lp

Martina pravi ...

Ob tvojih barvnih kombinacijah in motivih mi vedno zastane dih. Čudovita je.

nnalorac pravi ...

Beautiful card Mojca, love your choice of papers. Gorgeous colours and butterfly. Carolxx

Martina pravi ...

Vrlo lijepo. I papiri su stvarno jako lijepi.
Lp, Martina

Helena pravi ...

Krasno znaš kombinirati različne vzorčaste papirje, da dobiš skladno celoto in čudovito voščilnico. Trak in lepa mašnica vse skupaj povežeta.

Andreja pravi ...

Čudovita je, Mojca :-))
Krasno si jo sestavila in mašna ter metulj jo krasno zapolnita!

Annette pravi ...

You're right, those papers are GORGEOUS! Very pretty, and the butterfly is a lovely touch too.
Hugs
Annette
xx

oldpunca pravi ...

Papir je zelo lep, ampak voščilnica, ki si jo ustvarila, pa je čudovita :-)

Irish Cherokee pravi ...

Love the simplicity of the card and your creativeness. Beautifully done. - Jim

Zw@@n pravi ...

Indeed gorgeous papers. Great colours and patterns. I love the butterfly. Luv, Wilma

Anonimni pravi ...

Such a pretty card Mojca love the colours too! hugs ne x

Hiška iz papirja pravi ...

Res so krasni ti vzorčasti papirji in ti jih znaš tako fajn uporabiti - jaz pa tako redko posežem po njih, čeprav nimam majhne zaloge :)