četrtek, 17. julij 2014

As You Like It Challenge Favourite Sentiment and Why

Že je čas za novi izziv As You Like It Challenge in glasi se Najljubši napis in sveda ne pozabite nam razložiti ZAKAJ? Moj je seveda Vladkin napis "Upaj živeti svoje sanje", saj zajame vse v kar zares verjamem.

  And it's time for another As You Like It Challenge. The theme is called Favourite Sentiment and don't forget to tell us WHY. Mine is Vladka's sentiment "Live your dreams", it really says everything I believe in life.







 
Upam, da se nam pridružite na izivu As You Like It Challenge. In seveda pokukajte na blog in si oglejte tudi ostale izdelke designer tima.

I hope you'll join us at As You Like It Challenge and do give some credit to our designer team by checking out their lovely projects.
Hugs!
*Mojca* 

19 komentarjev:

Sue pravi ...

This is gorgeous Mojca, such an adorable image. I love the papers and beautiful sentiment too.
hugs Sue xx

Sarah pravi ...

Never a truer word spoken Mojca!! Love your card and the die cut label is a fabulous shape xx

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Wonderful image and card design Ginny x

Nella pravi ...

Super sestavljena, lepi papirčki in luškan medo - krasna :)

Vladuška pravi ...

To pa sem prav pocascena, da si izbrala prav napis. Hvala :) In celotna voscilnica je tako cart in cudovitih barv. Zelo lepo.

Keti's Projects pravi ...

Čudovit napis, tudi sama ga rada uporabljam.
Voščilnica pa je totalno kjut.

Annette pravi ...

I love this bear, and your sentiment is really lovely. Fab bow too hun.
xx

Martina pravi ...

Tvoje voščilnice me z motivom, barvno kombinacijo in preciznostjo čisto prevzamejo. Čudovita je.

Martina pravi ...

Divna je.
Lp, Martina

helena pravi ...

Aaaaaa, kako je ljubka in tista modra pentljica je čudovita!

Ne-Ja pravi ...

Tole je pa tako sladek medo :)! Tudi meni je všeč napis in super paše na letečega medote.

Hobby Musician Keyboard pravi ...

Hello Mojca, you shows beautiful works on your site!
I would like to invite you to my creative side:
http://www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu/en/
Please leave me a message on my shop, it makes me very happy!
Have fun looking. Many Greetings from Marina

Irish Cherokee pravi ...

Sweet image Mojca. Colored wonderfully. Festive paper and the blue bow are great together. Nice card and I like it.

Zw@@n pravi ...

Gorgeous card, Mojca. Great papers and shapes you've used. And that cute bear is beautifully coloured. Luv, Wilma

Danii pravi ...

O, kaj je cort :-)
Lp Danii

Andreja pravi ...

Ta napis je res zelo lepo ...
Krasno voščilnico si naredila :-))

Janja pravi ...

Vedno imaš tako lepo sestavljene in barvno usklajene voščilnice. Tudi ta je čudovita. Lp

Adrijana Knez pravi ...

Ta napis pa je meni tako ljub in krasno si ga umestila na voščilnico. Celotni izdelek mi je zelooo všeč!!
Nočko, Jana

Metuljčica pravi ...

Čudovita voščilnica, dodana mašnica in izbran zapis jo še popestrita.