nedelja, 5. januar 2014

Dobro

Današnja tema 365 dni fotografije se glasi DOBRO.
Telesna govorica nam že od nekdaj pove več kot tisoč besed, se vam ne zdi?

Upam, da boste imeli en zelo dober dan, kljub dežnim kaplicam :)

*Mojca*

 

14 komentarjev:

Annette pravi ...

Lovely photo.
:0)
(that's the electronic version!)
xx

Vladuška pravi ...

Obe tvoji fotografiji sta mi super všeč in uživajte, kati naloga je res super in me ima da bi se ji priključila, vendar sem si zadala, da si letošnjo leto naredim bolj komot, brez strogih obljub :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Super fotka
polna optimizma,
gremo dalje Mojca
lp Tamara

helena pravi ...

Ta je dobra!

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Brilliant photo and i feel good as well Ginny♥

SaraS pravi ...

O, kako luštna fotografija... se takoj bolje počutiš, ko se ti palec tako prikupno smehlja. :)

Andreja pravi ...

Zelo lepa fotka, Mojca :-))

Metuljčica pravi ...

Super, prav všeč mi je kakšna nova zamisel in z veseljem pogledam tvoje fotografije, ki jih super izbiraš in več kot zadostujejo izbranim temam.

cebelica pravi ...

Kakšna pozitivna fotografija! Bravo!

oldpunca pravi ...

Bravo Mojca! Fotografiranje obvladaš prav tako dobro, kot izdelavo voščilnic :-) Super pozitivna fotka!

Tanja E. pravi ...

Mojca, odlična je!! LP:)

Martina pravi ...

Odlična fotka. Diže raspoloženje.
Lp, Martina

Helena pravi ...

Iiii, super! Hvala za nasmešek.

Hiška iz papirja pravi ...

Odlična fotka za začetek leta, bodimo optimisti ;)
Lp, Maja