četrtek, 2. januar 2014

As You Like It Favourite single colour & Why

Že je čas za prvi izziv As You Like It v novem letu. Tema pa se glasi najljubša barva (samo ena) in ZAKAJ. Ne pozabite, da morate nujno napisati zakaj ste izbrali prav to barvo. Sama imam zelo rada rjavo barvo. Na vsaki voščilnici jo uporabim, če ne drugače za ozadje, saj tako poudari druge barve. 

And it's time for the first challenge in this year at As You Like It blog. The theme is called Favourite single colours and WHY. Don't forget to write the explanation why you chose the colour. Well mine have to be brown. I don't know but I almost always use brown on my cards, as a background paper so the other colours pop out. 





Sponzor našega izziva je Stamp & Create.
The sponsor of this challenge is  Stamp & Create.
 

Upam, da se nam boste pridružili na tokratnem izzivu As You Like It in seveda še prej pokukajte na blog in si oglejte še ostale voščilnice, ki so jih za vašo inspiracijo pripravile članice designer tima.

I hope you'll join us at As You Like It Challenge and also do pop over the blog to see all the lovely creations from other DT members.
Hugs!

*Mojca*

19 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Mojca, odlična je, rjava je res tista ta prava barva, ki super sede v vsako ozadje, ampak tukaj tudi glavno vlogo odlično igra:))

Zahvaljujem se ti tudi za tvoje prijazne komentarje na mojem blogu. Tebi in tvojim najdražjim želim vse vse dobro v letu 2014, lp:)

Keti's Projects pravi ...

Zelo elegantna in lepa barvna kombinacija.

Sarah pravi ...

Such an elegant card Mojca and it's certainly inspired me to use brown more often! xx

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo elegantna in lepa voščilnica-napis pa pove vse.
Lp Tamara

Simko pravi ...

Meni je na voščilnicah tudi najlepša rjava barva v različnih odtenkih. Tvoja voščilnica je čudovita!
Pozdravček,
Simona

Renata pravi ...

Zelo lepo, uspelo ti je z eno barvo, povedat vse.

lp.

nnalorac pravi ...

Gorgeous card Mojca , love the pretty papers in brOwn. Carolxx

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Beautiful card and colour combo Ginny♥

Helena pravi ...

Zelo, zelo lepa in elegantna!

Pop's Cards pravi ...

Hi sweetie this is absolutley stunning, gorgeous creation, hugs Pops x x x

Sue pravi ...

This is gorgeous Mojca, a beautiful design and I love the colour.
hugs Sue xx

vilinke pravi ...

Mojca izbrala si mojo najljubšo barvo,rjavo ;) Čudovita čestitka!
LP, Vilinke

Klara pravi ...

Ja, rjava je res taka vsestranska barva, ki naredi en tak vintage efekt. Zelo lepa čestitka. :))

Annette pravi ...

It's lovely Mojca, although it's making ma crave some chocolate!! LOL
Hugs
Annette
xx

oldpunca pravi ...

Kako lepo znaš sestaviti voščilnico! Rjava barva jo naredi zelo elegantno. Zelo mi je všeč.

Hiška iz papirja pravi ...

Čudovito ti je uspela, zelo lepa je!

Teresa pravi ...

Another gorgeous creation Mojca, it's beautiful. Thanks for visiting my blog.
Happy New Year to you and your family.
Hugs Teresa x

cebelica pravi ...

Zelo lepa in elegantna. Pa še v mojih barvah. <3

Anonimni pravi ...

Fabulous card hunny love the colour too! hugs me x