torek, 1. oktober 2013

ABC challenge W for Words

Pozdravljene! Čas je za nov izziv na ABC blogu in sicer se glasi W for Words (B za Besede). Uporabila sem prikupno Mimi od Stamp Fairy in ji dodala napis, ki sem ga našla nekje na internetu. Uporabila sem tudi nove šablone od  Spellbindersa borderbilities. Res sem si jih dolgo želela, saj sem se vanje zaljubila prvič, ko sem jih videla. Barve voščilnice oranžna-vijolična-črna pa sem izbrala zato, ker se nam konec meseca bliža noč čarovnic.

Hi guys! It's time for another ABC Challenge. And the theme is called W for Words. I used this cute Stamp Fairy image of Mimi and added a sentiment that I got somewhere on the internet. I used my new Spellbinders borderbilities dies. I fell in love with them the first time I saw them :) Since there is Halloween on the way at the end of the month I also chose lovely orange-violet-black colour combination.






Naš sponzor je Stamp Fairy.
Our sponsor for the challenge is Stamp Fairy.



Upam, da se nam boste pridružili na izzivu ABC, še prej pa pokukajte na blog in si oglejte prelepe voščilnice, ki so jih za vas pripravile ostale DT članice.

I hope you'll join us at ABC challenge and that you'll check all the lovely project other DT members prepared for you.
Hugs!

*Mojca*

23 komentarjev:

Unknown pravi ...

Nova šablona je čudovita!!! Odlično si jo znala uporabiti in pride zelo lepo do izraza na čestitki. Prav poživi jo!
Jasmina

Nella pravi ...

Joj, kako je lušna! Super barve in postavitev, rob pa jo naredi res nekaj posebnega. Uživaj :)

Simko pravi ...

Zelo mi je všeč voščilnica in motiv... Posebej pa me je pritegnila obroba voščilice, ki si jo naredila z novimi Spellbinders šablonami...hehehe.
Pozdravček,
Simona

Pop's Cards pravi ...

Good morning sweetie, this is just gorgeous, hugs Pops x x x

Anonimni pravi ...

Love your card and that border die is awesome too! I see why you needed that one,, hugs me x

Metuljčica pravi ...

En kup šablon imam, pa se tudi sama vedno znova zljubim v kakšno novo. Voščilnica je čudovita in uporabljena šablona je enkratno prišla do izraza.

Doreen pravi ...

This is gorgeous,love the fab image and papers.xxx

Sue pravi ...

Stunning card Mojca, I love the image, beautiful colours and wonderful layout
hugs Sue xx

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna zunaj in znotraj
zelo mi je všeč
lp Tamara

Renata pravi ...

Zelo lepa, všeč mi je "odsekan" vijugast prvi del voščilnice.

Ayaa pravi ...

Čudovita voščilnica, še posebno mi je všeč vijuga in seveda kot vedno lepo pobarvana slikca.

Vladuška pravi ...

Lepa sablona in nadvse simpaticna cestitka tako v barvi kot v sporocilu.

Sarah pravi ...

FANTASTIC card Mojca, I love the image and the colour combo, they go perfectly together. I have been resisting those dies but...alas....you have persuaded me!! xx

oldpunca pravi ...

Tole je pa tako lepa čarovniška voščilnica, da se kar zaljubiš vanjo :-) Lepa je zunaj in znotraj in beli rob je čudovit.

Annette pravi ...

Wow your card is AMAZING. I love the simple design and beautiful colouring. Fab card honey. Your Stampfairy images is a doll. So pretty.
Hugs
Annette
xx

moyca pravi ...

Lepa! Tale rob je zelo lep in zelo lepo paše s črnim ozadjem...super:)

Janja pravi ...

Čudovita je. Nove šablonce so res lepe. Lp

Unknown pravi ...

I ran into this page accidentally, surprisingly, this is a great website. The site owner has carried out a superb job of putting it together, the info here is really and helpful when i do research. You just secured yourself a guaranteed reader.
Best Cardsharing Server | Cardsharing Server

Renata pravi ...

Lepa, šablonce so enkratne.

Anet's Crafting pravi ...

Your card is beautiful Mojca, I love papers and black background.

Klara pravi ...

Tvoja čestitka je zelo lepa. Všeč mi je kako si izrezala rob. Tudi barve si super uskladila. Krasna je. :)

Danica pravi ...

Krasna voščilnica. Tudi meni je šablona všeč. Moje še čakajo, da jih uporabim:)
Lp Danica

moi pravi ...

Res so krasne te robne šablone in super si jih uporabila.