petek, 8. februar 2013

Saturated Canary Color Inspiration

Tema izziva pri Saturated Canary je “barvni izziv”. Ker imam zelo rada pastelne barve sem se odločila za sodelovanje in izbrala kombinacijo sive/turkizno modre/bež barve. Uporabila sem odtis Saturated Canary “Zorna” in naj bi bila ciganska plesalka. Čisto sem se zaljubla v neon čudovito obleko in dolge lase. Prvič sem se preizkusila v barvanju las v rdečih odtenkih, tako da bodite priazneslijivi z mano, se še učim :)))) Tako rada imam tudi tele velike bombaćne rožice in kar hudo mi je, ker sta mi ostali iz kolekcije samo še dve :(((( No, tukaj je končni izdelek …

The theme over the Saturated Canary is »Color Inspiration«. I love the pastel colors, so I decided to go with gray/turquoise blue/beige. The image is Saturated Canary called “Zorna” and she is a gypsy dancer. I just love her lovely dress and hair. It was my first attempt to color hair in slightly red color, so be patient with me, I am still learning :)))) I just love this big cotton flowers and I have just 2 left :((( Well her is the result…


 



Barvni izziv / Colour Inspiration


Upam, da vam je več in hvala za vse čudovite komentajre. Imejte se lepo za vikend.

I hope you like it and thank you so much for all the lovely comments. Have a nice weekend.

Mojca***

*************************************************************************************

Odtis: Saturated Canary Zorana, Mavelu “Vse naj naj”
Markerji: Copic markerji, barvice
Papir: BasicGrey HelloLuscious, BasicGrey what’s Up
Šablone: Sizzix Thinlits Borders, Marianne Design Crearables LR0227, Sizzix framelits Label Ornate #2
Dodatki: Artemio Pearls, Prima Flowers Butterflys, Cartier Ribbon Flowers – Driftwood, Stickles (Star dust)

Image: Saturated Canary Zorana, Mavelu “Vse naj naj”
Markers: Copic markers, colour pencils
Papers: BasicGrey HelloLuscious, BasicGrey what’s Up
Dies Sizzix Thinlits Borders, Marianne Design Crearables LR0227, Sizzix framelits Label Ornate #2
Accessories: Artemio Pearls, Prima Flowers Butterflys, Cartier Ribbon Flowers – Driftwood, Stickles (Star dust)

17 komentarjev:

Annette pravi ...

Gorgeous, I love this colour scheme. This is such a pretty girlie image too.
Fab card.
Annette
xx

Klara pravi ...

Čudovita je...zelo mi je všeč barvna kombinacija in tej rdeči lasje kar oživijo sliko. Krasno si jih pobarvala. :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita, postavitev mi je zelo všeč in barvno kombinacijo si zajela do potankosti.
Super. Lp Tamara

Sue pravi ...

This is gorgeous Mojca. I love the image and your colouring is fabulous. The papers and details are beautiful too.
Hugs Sue

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Beautiful card so beautifully coloured Ginny X

Vicky pravi ...

Simply gorgeous and adorable hunni..:o)

have a lovely weekend...biggest of hugs Vicky xx

Loopylou. pravi ...

oh this is just beautiful Mojca, those papers are awesome and I love the die cut border in white.
Thankyou so much for sharing it with us over on the SC challenge blog
hugs Lou xxx

Tanja E. pravi ...

Čudovito si ujela barve in naredila krasno voščilnico. LP:)

Helena pravi ...

Zopet ena čudovita dama - žareči lasje se ji krasno podajo.

Vladuška pravi ...

Jaz sem zadnje čase bolj odrezana od vsega blogovskega dogajanja. Saj bom kmalu prišla na zeleno vejo. :) Tako sem si sedaj lepo v miru tudi pogledala vse tvoje izdelke, ki si jih ustavrila v času mojega blogovskega mrka :) in kot vedno si naredila krasne stavri, pa naj bodo za fante ali punce :) In všeč mi je tudi preobrazba tvojega bloga, lepo paše to ozadje. In barvanje motivov ti gre odlično od rok.

helena pravi ...

Ful je simpatična tale rdečelaska in barve papirja ter obleke se prav lepo podajo k njenim lasem.

Andreja pravi ...

Zelo lepa voščilnica in bombažna rožica je res čudovita! Zelo lepo si pobarvala dečvi lese in v tej rdeči barvi ji lepo žarijo. Čudovita voščilnica :-))

Metuljčica pravi ...

Prelepo ustvarjaš in tudi ta čestitka je čudovita.

karen pravi ...

Gorgeous card Mojca, beautiful colours and design, Karenx

Danii pravi ...

Ja ni kaj, spet si naredila prečudovito čestitko :-)

Tina pravi ...

Zelo lepa postavitev in lase si pobarvala prav bombastično!

Pop's Cards pravi ...

Good morning sweetie, what a stunning creation, hugs Pops x