torek, 3. julij 2012

Gorjuss deklica

Izziv pri SugarBowl je skica in pa tema “Flower Power”. Odločila sem se za odtis sedeče deklice Gorjuss. Pobarvala sem jo z barvicami in mineralnim špiritom ter dodala kar nekaj rožic. Še vedno sem obsedena z rdečo bravo, ne vem točno zakaj  (mogoče name vpliva tale naša politika heheh).

The SugarBowl is having a sketch challenge and the team "Flower Power". I have chosen a Gorjuss image called Girl Sitting. I coloured her with pencils and mineral spirit and added a bunch of flowers. Yes I am still obsessed with red colour, I don't know why :)))) 















SKICA



Drugače pa se mi ne dogaja kaj preveč v zadnjih dneh. Še vedno čakam svojega menotrja, da mi odobri diplomo, da jo potem lahko oddam v pregled še eni profesorici (metologija). In potem zopet mučno čakanje na njene pripombe, potem popravljanje, pa še enkrat oddaja njej v pregled … grozno, ne vem koliko časa bom še zdržala. Tole čakanje in negotovost ali bo do septembra šlo skozi je res ubijajoče, da sem brez službe že lep čas pa stvari samo še poslabšuje. Ampak saj veste, tako pač je, kaj dosti vpliva na situacijo ravno nimam.

Well nothing much is happening at the moment. I am still waiting for my mentor to approve my diploma, so I can pass it on to be reviewed by another professor. And then another couple of weeks waiting for her comments, and then to make corrections, and then she has to look at the work again … oh my god I don’t know how much longer I will be able to put up with this. All this waiting and uncertainty if the thing is going to get through till September is driving me insane, and having no job makes things even worse. But you know what, that's just the way it is … 


Upam, da se imate fino in hvala za obisk. Res sem vam hvaležna za vse čudovite komentarje.

Hope you are well and thank you for stopping by. I really appreciate all your lovely comments.



Mojca***

7 komentarjev:

Klara pravi ...

Ta motiv deklice Gorjuss mi je zelo všeč...je taka posebna. Ti si jo pa zelo lepo pobarvala in še lepše sestavila ozadje. Krasna čestitka...kar se pa tiče diplome...ne daj se Mojca...vse bo o.k. ;))

Pop's Cards pravi ...

Hi sweetie, this is stunning, love this creation so much, hugs Pops x x x

Doreen pravi ...

This is just gorgeous Mojca,love the fabulous image and great design.xxx

Andreja pravi ...

Lepa je tale deklica, čestitka pa še bolj :-))

Vladuška pravi ...

Tako je to, ko padeš v eno barvo in kar ne moreš vstran. To se meni zadnje čase dogaja z zeleno in oranžno. Lepa čestitka, lepo si tudi pobarvala.

Sonja pravi ...

Gorjusski rdeča res lepo pristoji.
Upam, da se tudi tvoji postopki z diplomo čimprej odvijejo.

Erika pravi ...

Beautiful card Mojca, great colour combination. Thanks for taking part in the Sugar bowl challenge and good luck, hugs,
Erika.