sreda, 30. maj 2012

Tilda balerina

Danes pa je čas za Tildo ... Že lep čas občudujem te prečudovite voščilnice, ki so navadno zelo bogato obložene. Pa sem se odločila, da še sama poskusim. In res mi je bil motiv Tilde balerine tako prikupen, da sem jo skombinirala v rjavo roza kombinaciji z nepogrešljivimi rožicami ob strani. Nisem se mogla upreti niti njeni kroni, ki sem jo prevlekla s Stickelsi in dodala še malo perlic ... in "voila" ...










Prijavljam jo na: Disdigidesigns challenge
                             Simonsaysstamps challenge
                             Just Magnolia Challenge

14 komentarjev:

Sonja pravi ...

Čudovita, ravno prav bogata, voščilnica je nastala. Pa je res lep motiv :)

Doreen pravi ...

Gorgeous work Mojca,love the image you have used,great design.xxx

Andreja pravi ...

ooo kako je luštna in res je na njej ravno prav vsega :-))
Prava lepotička!

Vladuška pravi ...

Ne vem ali smo se navadile ali pa tem Tildam res enostavno paše, da so čestitke bogate. Zelo lepo si skombinarala s papirji in postavitvijo. Lepa je.

Beate pravi ...

Mojca, this is gorgeous! I LOVE the image and how you colored it. The papers and layout you chose for it are perfect.
Hugs and smiles

Renata pravi ...

Zelo lepa!

Karmen pravi ...

Luštna, Tilde so vedno nekaj posebnega.

Kirena pravi ...

Čudovita je. Kombinacija rjave in roza je sploh meni lepa. Pa ravno prav bogata.

Janja pravi ...

Tako sladka je tvoja Tildka. Lepo si jo okrasila .... prav luštna voščilnica je. Lp

de Cesaris pravi ...

Ta je ena lepših..

Shelly pravi ...

This is so pretty. I love your soft coloring and the pearls...beautifully done!

Tanja E. pravi ...

Krasna je, roza-rjava kombinacija pri meni deluje enako odlično kot roza-siva ali roza-zelena.
Lepa rjavolasa plešoča Tilda kar vabi k plesu. LP:)

Klara pravi ...

Zelo, zelo lepa. Te Tilda čestitke so včasih res malo preveč "nakičane"( za moj okus, seveda) ampak ti si jo ravno prav okrasila. Tudi barvna kombinacija mi je všeč in tisti listek z voščilom je dobra ideja. Pozdravček... :)

debby4000 pravi ...

Gorgeous, beautiful card, love the colours and Tilda.

Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.

luv

Debby